Return to Website

MAUCRIADO'S FORUM

Welcome on my message forum , I paid good money for it so you might as well use it



Voor vragen contact tinoz via forum@tinoz.com


 

MAUCRIADO'S FORUM
Start a New Topic 
Topic
Author
Views
Replies
Last Post
Armin Van Buuren A State Of Trance 640 21.11.2013
Armin Van Buuren A State Of Trance 640 21.11.2013 > http://urlin.us/1h5dg Armin Van Buuren A State Of Trance 640 21.11.2013 b92c5eb40e Driftmoon - Mesmerized (03:43) [93:11] 26. add Armin van Buuren to bo...
Views: 117   Replies: 0
Last Post: Jan 24, 2016 5:35pm
by regynfal
Hack 2go With 2go 3.5.7
Hack 2go With 2go 3.5.7 > http://tinyurl.com/mvyrfzo Hack 2go With 2go 3.5.7 97ffa81d91 Antarvasna Fake Photo Of Bollywood Actress Nudeabcd full movie free download 720p torrentkannada ramya pussy spread...
Views: 161   Replies: 0
Last Post: Jul 16, 2014 12:12pm
by zeastren
h
Hannah
Printing T-Shirts/Banners/Postcards for this or other organizations
I found an awesome website for printing t-shirts, brochures, banners, and stuff. The reason I'm posting it, is because their prices are low, and I want to support them. PrintHero.com Here's their web site: http://www.printhero.com/ Wha...
Views: 109   Replies: 0
Last Post: Dec 11, 2008 5:18am
by Hannah
t
Tinoz
Leger
Bureaucratie komt ook in het leger voor daarvoor kunt U hier Uw ei kwijt
Views: 364   Replies: 1
Last Post: Jan 11, 2007 10:37am
by hoi
t
Tinoz
Onderwerps vertakkingen
op hoeveel verschillende manieren kan je en onderwerp eigenlijk vertakken ? Wanneer wordt het onoverzichtelijk of te veel gaan er net als in de natuur weleens onderwerpen dood ? Zijn er bepaalde vertakkingen van vitaal belang? Zijn er...
Views: 204   Replies: 6
Last Post: Dec 28, 2006 8:05pm
by Wim
t
Tinoz
sckilder opdrachten
hier kunt u uw opdrachten zetten . Als u wilt dat ik iets voor uw teken of schilder . Het bieden van beloning is mogelijk ... Groeten Tinoz
Views: 380   Replies: 12
Last Post: Jun 28, 2006 12:37am
by JOOP
t
Tinoz
Druggs
alle soorten druggs die er bekend zijn wirden hier weer gegeven
Views: 215   Replies: 46
Last Post: May 22, 2006 1:50pm
by Tinoz
t
Tinoz
Bureaucratic Hangouts & gatherings
waar hangen bureaucraten uit en rond ? waar worden veel bureaucraten gesignaleerd en waar kan je ze dus vaak vinden ,
Views: 224   Replies: 1
Last Post: May 20, 2006 8:52pm
by Jorro
t
Tinoz
Vaste telefoonie
Klachten over vaste telefoonie aanbieders gaat U hier kwijt kunnen
Views: 226   Replies: 13
Last Post: Apr 21, 2006 7:42am
by Tinoz
t
Tinoz
Mobiliele operators
Heb je klachten over de werkwijze van mobiele operators ? Voer ze dan hier in
Views: 261   Replies: 4
Last Post: Apr 21, 2006 7:25am
by Tinoz
t
Tinoz
Overige bureaucratie
Overige bureaucratische gelegenheden Kunt U hier kwijt
Views: 300   Replies: 0
Last Post: Mar 30, 2006 2:12am
by Tinoz
t
Tinoz
Stichtingen
stichtingen kunnen oo kerg bureaucratisch te werk gaan , vul daarom hier je ervaringen hierover in
Views: 287   Replies: 0
Last Post: Mar 30, 2006 2:11am
by Tinoz
t
Tinoz
Sport organisaties
Ook binne sport organisaties is er kans op bureaucratie , vul hier je ervaringen in
Views: 252   Replies: 0
Last Post: Mar 30, 2006 2:07am
by Tinoz
t
Tinoz
Banken
Banken zijn ook bekend om bureaucratische acties en je kan hier je bericht hierover plaatsen
Views: 260   Replies: 0
Last Post: Mar 30, 2006 2:06am
by Tinoz
t
Tinoz
Woon coorperaties
Bureaucratie komt ook veel voor in woon cooperaties en kan heir worden geplaatst
Views: 278   Replies: 0
Last Post: Mar 30, 2006 2:04am
by Tinoz
t
Tinoz
Openbaar vervoer
Bureaucratische regelingen en dergelijke die tot last zijn over het openbaar vervoer kunt u hier plaatsen
Views: 274   Replies: 0
Last Post: Mar 30, 2006 2:02am
by Tinoz
t
Tinoz
De sociaale zorg
Bureaucratische problemen met de sociaale zorg kunt U hier kwijt
Views: 355   Replies: 0
Last Post: Mar 30, 2006 2:01am
by Tinoz
t
Tinoz
Het Zorgstelsel
Bueraucratie binnen het zorgstelsel kan je hier rapporteren
Views: 300   Replies: 0
Last Post: Mar 30, 2006 1:59am
by Tinoz
t
Tinoz
Overheids instanties
Instanties van de overheid die je bureaucratische last bezorgen kan je hier plaatsen
Views: 317   Replies: 0
Last Post: Mar 30, 2006 1:58am
by Tinoz
t
Tinoz
private ondernemingen
Private ondernemeingen hebben ook ene flinke vinger in de pap als het op bureaucratische bezigheden aankomt
Views: 297   Replies: 0
Last Post: Mar 30, 2006 1:57am
by Tinoz
t
Tinoz
gemeenten
Gemeenten kunnen ook erg bureaucratisch zijn , zet hier de gemeente die jij het toevoegen waard vind
Views: 289   Replies: 0
Last Post: Mar 30, 2006 1:55am
by Tinoz
t
Tinoz
Bedrijven
Ook bij bedrijven kan je heel wat last krijge van bureaucratie voer hier de bedrijven in waar je geregeld met bureaucratie te maken kan krijgen
Views: 240   Replies: 0
Last Post: Mar 30, 2006 1:54am
by Tinoz
t
Tinoz
Receartie parken en dergelijke
Ook recratie parken en dergelijk zijn neit vies van een beetje bureaucratie , voer hier in welke van deze bureaucratisch in de weer zijn geweest
Views: 302   Replies: 0
Last Post: Mar 30, 2006 1:52am
by Tinoz
t
Tinoz
scholen
Scholen kunnen ook erg bureaucratisch te werk gaan voeg hier de scholen toe die zich hier aan schuldig maken
Views: 310   Replies: 0
Last Post: Mar 30, 2006 1:50am
by Tinoz
t
Tinoz
Bureaus
alle bureaus die je kent kan je heir inde jusite catogorie toevoegen ...
Views: 153   Replies: 11
Last Post: Mar 26, 2006 11:20pm
by Tinoz
t
Tinoz
instellingen
alle instellingen die er zijn kunnen hier worden opgesomt
Views: 143   Replies: 7
Last Post: Mar 19, 2006 11:17pm
by Tinoz
t
Tinoz
Medisch
alle met medische zaken verwante zaken kunnen hier gecatogoriseerd worden
Views: 319   Replies: 7
Last Post: Mar 18, 2006 7:51pm
by Tinoz
t
Tinoz
overige bureaucratische organisaties en dergelijke
alles wat bureaucratisch is maar niets met de genoemde catogorieen te maken heeft kan je hier bijzetten
Views: 228   Replies: 0
Last Post: Mar 15, 2006 7:50pm
by Tinoz
t
Tinoz
voor geschiedenis stukje GGZ
Voor geschiedenis Ongeveer begin juli als ik het goed heb had ik een afspraak met de kabelmonteur die mijn internet verbinding kwam controleren en zonodig kwam maken. Toen ik in de bus zat richting mijn huis en ik al nog weinig tijd had om er tijdig te geraken sta...
Views: 205   Replies: 1
Last Post: Mar 14, 2006 4:58am
by Tinoz
t
Tinoz
Menu in orde krijgen
Hoe krijg ik het menu in orde op mijn site het moet blijven staan wanneer er een link wordt gebruikt en de paginas zouden nast het menu moeten openen ? hoe werkt dit ? ik ga niet met inline framse werken .... ff dat je het weet .....
Views: 193   Replies: 0
Last Post: Mar 13, 2006 9:44pm
by Tinoz
t
Tinoz
Star rating scripts
star rating scrips zijn voor mij nog te moeilijk het is iets met een php upload ding dat ik niet snap... je zou het moeten opladenen dan zou je met behulp van het invoeren van een code een " rate it " optie kunne creeren... Hoe dat werkt dat weet ik ook niet maar h...
Views: 217   Replies: 1
Last Post: Mar 13, 2006 9:27pm
by Tinoz
t
Tinoz
Horeca
Alle horeca verwante zaken kunnen hier onder gecatogoriseerd worden
Views: 151   Replies: 0
Last Post: Mar 13, 2006 7:31pm
by Tinoz
t
Tinoz
Plaatsen waar druggs gebruikt wordt
Waar weet jij dat er druggs gebruikt word ?? wat en waar door wie en welke kwaliteit? ward er gedeals gedeeld of gewoon alleen afzonderlijk gebruikt etc ... succes
Views: 149   Replies: 0
Last Post: Mar 12, 2006 8:25pm
by Tinoz
t
Tinoz
Verschillende soorten Druggs
hoeveel verschillende soorten druggs zijn er in welke catogorieen kunenn wij ze opdelen en wat doen zemet je waar komen ze vandaan zie gebruiken ze hoelang zijn ze al in omloop etc .
Views: 197   Replies: 0
Last Post: Mar 12, 2006 8:23pm
by Tinoz
t
Tinoz
Dealers
als je hier een dealer opzet zorg dan dat het echt een dealer is .... geen persoon die zelf gebruikt en af en toe wat deelt of verkoopt maar een echte dealer die tenminste 50% voor de verkoop gaat als ie ergens is. Als het een coke dealer is voeg hem doen toe bij co...
Views: 201   Replies: 0
Last Post: Mar 12, 2006 8:19pm
by Tinoz
t
Tinoz
vertrouwen tijdens een psychose
hoe kan je iemand leren vertrouwen in een psychose ? In de tijd dat ik zelf nog druggs gebruikte vond ik het erg storend om niet meer zeker te zijn van waar ik was wie wie was en hoe alles in elkaar stak . en dus ook wie me hielp wie me naar de verd...
Views: 233   Replies: 1
Last Post: Nov 23, 2005 6:20am
by Tinoz
t
Tinoz
infrastructuur
de infrastructuur van het besproken bedrijf
Views: 131   Replies: 0
Last Post: Nov 17, 2005 2:58pm
by Tinoz
t
Tinoz
Travel compagnants
Zijn er nog mensen groepen of zaken die als een soort mee reizer meedoen met het bureau of de zaak in kwestie ? is er iemand die wordt gebruikt om vieze zaakjes te regelen etc.
Views: 213   Replies: 0
Last Post: Nov 17, 2005 2:55pm
by Tinoz
t
Tinoz
Grounds of colition
waarop is de samenwerking gebaseerd ? wat is de officieele reden ? is er nog meer te bedenken ?
Views: 134   Replies: 0
Last Post: Nov 17, 2005 2:51pm
by Tinoz
t
Tinoz
Party rules abusage
IS er een manier die er duidelijk veel gebruikt wordt door de groep mensen om telkens regelementen of wetten te omzeilen ?
Views: 197   Replies: 0
Last Post: Nov 17, 2005 2:46pm
by Tinoz
t
Tinoz
Obstructans
wie werkt er tegen en of is erg negatief over Tinoz zijn idee ?
Views: 209   Replies: 0
Last Post: Nov 17, 2005 2:43pm
by Tinoz
t
Tinoz
Get away method used
hoe komen de mensen in kweste er telkens onderuit en zijn ze veilig voor de verder gevolgen van hun daden ?
Views: 141   Replies: 0
Last Post: Nov 17, 2005 2:39pm
by Tinoz
t
Tinoz
De bewapening. wat kan wel en wat kan niet .
For those missions where danger is just a factor   (For those missions where danger is just a factor)         And you would l...
Views: 179   Replies: 3
Last Post: Nov 15, 2005 5:33pm
by Tinoz
m
Mark
Ik verlaat nederland
ik wordt strontziek van de hele politiek niemand komt een stap verder, en de armen worden armer en de rijke rijkerder, Ik wil carriere maken zodat ik een mooi leven kan opbouwen met mijn vriendin. maar dat kan dus niet. iedere keer krijg ik te horen je bent te oud...
Views: 204   Replies: 2
Last Post: Nov 10, 2005 9:15pm
by Radboud2
t
Tinoz
Portret aanvragen of poseren etc
Voila als je graag wilt dat ik een een schilderij van jou maak of je hond enzovoort dan kan je dat hier aanvragen en dan neem ik contact met je op Groetjes Tinoz
Views: 289   Replies: 1
Last Post: Oct 26, 2005 5:07pm
by Peter 076
t
Tinoz
Kunst Kopen
wil je kunst kopen ? een schilderij gezien dat je wel bevalt of een tekening gezien dat je erg mooi vind die je persee wilt hebbe dan kan je die soms ook echt kopen van Tinoz je kan dus even kijken wat je leuk vind Groetjes Tinoz
Views: 255   Replies: 2
Last Post: Oct 19, 2005 5:20pm
by Tinoz
t
Tinoz
Teken opdrachten
al u wilt dat ik iets teken dan kunt u dat hier melden...
Views: 283   Replies: 0
Last Post: Oct 9, 2005 6:49pm
by Tinoz
t
Tinoz
Veel voor geschreven medicatie en bijwerkinge en dergelijke Medicatie
er woren snel grote hoeveel heen medicatie voor geschreven aan menesn die in een behandeling belanden wanneer de diagnose gesteld is . Naarmate de diagnose conclueerend genoeg klint wordt dan ook graag met hopen medicatie gesmeten .. DIT JAMMER GENOEG IS OOK AL...
Views: 227   Replies: 0
Last Post: Aug 1, 2005 10:32am
by Tinoz
t
Tinoz
Bredasche horeca gelegeheden
De HORECA in BREDA heeft meerdere vertakkingen waaonder cafees , hotels discotheken en restauranten ... het is aan jullie om een voledige opsomming te maken... dus *************************************** aantal horeca gelegenheden hoeveelheid in iedere catagor...
Views: 162   Replies: 1
Last Post: Oct 12, 2005 11:50pm
by Radboud
t
Tinoz
Adoption ******* IN DUTCH ******
Wat hebben mensen gedaan voor het helpen van de komende tijd en de toekomstige vooruit gecalculeerde mogelijkheden. grof begin Voor de toekomst zijn er aan aantal gronden nodig om op terug te kunnen kijken. Voor veel levende organismens is het fijn...
Views: 253   Replies: 2
Last Post: Oct 11, 2005 9:00pm
by Tinoz
t
Tinoz
Commercial power and restriction
commercieele macht en restritie van ce consument kan hier worden gerapporteerd. het is de bedoeling dat de mensen makkelijk kunnen zien en lezen wat er allemaal speelt en ze een duidelijk overzicht krijgen van de gang van zaken ...
Views: 145   Replies: 0
Last Post: Oct 3, 2005 3:26pm
by Tinoz
t
Tinoz
locale ideetjes die nog moeten worden uitgevoerd.
Als je iedeetjes hebt die je op lokaal niveau makkelijk uit kan voeren die dus MOGELIJK zijn kan je die hier toevoegen . naarmate de animo kunnen die ideetjes dan in behandeling genomen worden.
Views: 213   Replies: 0
Last Post: Oct 3, 2005 3:23pm
by Tinoz
t
Tinoz
Commercial economical FACTS
Feiten van commerciele belemmering in de economie kunnen hier worden opgesomt , Bijvoorbeeld informatie inwinning en verdeleing door middel van post telefoon internet of TV .... Deze zijn allemaal niet in handen van het volk. Er wordt dus mee omgegaan zoals...
Views: 136   Replies: 0
Last Post: Oct 3, 2005 3:07pm
by Tinoz
t
Tinoz
Methodical Legal system abusage
Hoe wordt het systeem op een legale manier telkens systematisch gebruikt om een bepaald doel te dienen ?
Views: 194   Replies: 1
Last Post: Oct 3, 2005 2:59pm
by Tinoz
t
Tinoz
freaquently returning obstruction partys
hoeveel en welke partijen mensen werken Tinoz REGELMATIG tegen ?
Views: 151   Replies: 0
Last Post: Sep 27, 2005 5:27pm
by Tinoz
t
Tinoz
freaquently returning obstruction party
welke zooi mensen komt vaak terug lastig zijn en tegen werken voor Tinoz ?
Views: 244   Replies: 0
Last Post: Sep 27, 2005 5:24pm
by Tinoz
t
Tinoz
Conversation breakingpoint
wordt er op een bepaald punt van het gesprek telkens het gesprek verbroken ?
Views: 129   Replies: 0
Last Post: Sep 27, 2005 5:19pm
by Tinoz
t
Tinoz
Party Rules
de regels van de partij mensen Aan welk regelement houden deze zich en aan welke regels zijn deze gebonden
Views: 148   Replies: 0
Last Post: Sep 27, 2005 5:17pm
by Tinoz
t
Tinoz
Opposition Party
de tegenstanders of de tegenstand . wie werkt Tinoz tegenop welk gebied en waarom ?
Views: 161   Replies: 7
Last Post: Sep 27, 2005 5:15pm
by Tinoz
t
Tinoz
Political Bureaucratic Protecion
Politicie die bureaucratie verdedigen en de reeds vergane zaken warbij zich hieraan schuldig hebben gemaakt
Views: 276   Replies: 0
Last Post: Sep 27, 2005 4:52pm
by Tinoz
t
Tinoz
Symphatisants and networking coaliations
iedereen die simpatiseert met bureaucraten van politici tot bedrijven kunenn hier worden aangegeven
Views: 235   Replies: 0
Last Post: Sep 27, 2005 4:51pm
by Tinoz
t
Tinoz
Bureauvratic Shelters
waar verschuilen de bureaucraten zich waar niemand mag weten dat ze zijn ?
Views: 221   Replies: 0
Last Post: Sep 27, 2005 4:27pm
by Tinoz
t
Tinoz
Budget and payment regulations
Wat is de structuur van het financieringsplan van de orginisatie ?
Views: 220   Replies: 0
Last Post: Sep 27, 2005 4:22pm
by Tinoz
t
Tinoz
Bureaucrat safe haves
Waar kunnen bureaucraten naartoe waar ze een streepje voor hebben op de rest van het publiek door connecties in de omgeving?
Views: 152   Replies: 0
Last Post: Sep 27, 2005 4:19pm
by Tinoz
t
Tinoz
Disolving a Bureaicrate
Ok je hebt te maken met een bureaucraat, hij is lastig en doet vervelend . hij is je misschien aan het vervelen door alles langer te laten duren of overbodige processen op te strten omdat hij of zij jou niet ligt .. Wat doe je dan Wat kan je doen wat heeft...
Views: 166   Replies: 0
Last Post: Sep 27, 2005 4:03pm
by Tinoz
x
X
opposition feedback
fweedback over de oppositie is nu opgedeeld in * main structure * funding and financial proportion *Party history *Party use *Recent Party activitys Toward Tinoz Global networking propotion Party Conflicts History & Dealing activitys beware het was een st...
Views: 216   Replies: 0
Last Post: Aug 27, 2005 12:07pm
by X
x
X
Third case
De derde zaak Deze is al geslaagd bij voorbaad in het voodeel van Tinoz het is aan ons allen nu er iets van te maken omdat dit een mijlpaal is . misschien een kleinde maar er moet wat constructievitiet gewonnen worden he ... dus laten we maar meteen beginnen bij...
Views: 127   Replies: 0
Last Post: Aug 27, 2005 11:59am
by X
x
X
Second case
en hier komt de Tweede zaak dus te staan met alle nodigre sappige detailes ... niets hoeft bespaard te worden zolang je het maar raffineerbaar houd is het goed
Views: 134   Replies: 0
Last Post: Aug 27, 2005 11:57am
by X
x
X
First case
Hier komt de uitgebreide uitleg over de eerste zaak
Views: 132   Replies: 0
Last Post: Aug 27, 2005 11:56am
by X
x
X
simpatianten en netwerk groeperingen en coalities
hier komen alle duidelijke groeperingen aan de orde die sympathiseren met Bureaucraten en daarmee duid ik op de groep die onaast de nette bureaubaan een extra bijverdienste maakt die echt niets met overuren te maken heeft.
Views: 174   Replies: 0
Last Post: Aug 27, 2005 11:53am
by X
x
X
Budget and payment Regulations
who payes what ? voor wie was wat en waar komt dat vandaan ? Hier kan je al je subjects zetten en vanhier bouwen we verder . Onder anderer komt hier de vermeende zaak over Vertizontaal en de elite subsidie slurpers in DORST.
Views: 251   Replies: 0
Last Post: Aug 27, 2005 11:50am
by X
x
X
Bureaucrats hangouts
Waar gaan alle bureaucraten naartoe ? is er een scene die bureaucraten als mainstream heeft of is dit pure onzin ? Als die er is dan ga je die hier vinden laaste update 27 Augustus 11 : 37
Views: 198   Replies: 0
Last Post: Aug 27, 2005 11:46am
by X
t
Tinoz
Historisch belangrijke verhalen over de door het GGZ ingezette behandelingen.
KHeb je zelf een verhaal of ken je iemand die staat te springen zijn of haar verhaal te doen over zaken die het GGZ als hoof rol speler hebben dan kan je die hieronder plaatsen .
Views: 196   Replies: 0
Last Post: Aug 27, 2005 11:39am
by Tinoz
t
Tinoz
Snelrecht en spoedzittingen
alle spoed zittingen ervaren zijn kunnen hier komen ... voor meer info , check even http://pub46.bravenet.com/forum/3880606357/fetch/740247 als je meecht veel tijd wilt besparen Greetingz Tinoz
Views: 294   Replies: 2
Last Post: Aug 27, 2005 11:37am
by cissie
t
Tinoz
Ongekend on behulpzame personeelslenden in dienst van het GGZ
de mensen die zeer onbehulpzaam zijn en zich ook erg nalatig hebben bewezen te zijn kunnen hier ingevoerd worden
Views: 239   Replies: 0
Last Post: Aug 27, 2005 11:37am
by Tinoz
t
Tinoz
Advocaten die GGZ zaken achterzich hebben liggren
alle advocaten die zaken hebben aangenomen en hebben behandeld , aangevochten tegen de GGZ kan ke hier onder plaatsen . Zo voledig mogelijk AUB
Views: 140   Replies: 0
Last Post: Aug 27, 2005 11:34am
by Tinoz
t
Tinoz
Slechten advocaten
alle advoacten die niet goedzjn of wzich hebben bewezen niet goed te zijn kunnen hier onder geplaatst wordern voor het geval u ooit inzage zilt doen als u een prodeo advocaat toegewezen krijgt.
Views: 263   Replies: 0
Last Post: Aug 27, 2005 11:32am
by Tinoz
t
Tinoz
Negative Reactions and Responses after exposing a Opinion.
Problemen door spreken van je mening op verschillende gebieden. is wat dis is en ik heb er alleen maar iets in gevonden in cafee het piggenhuys toen ik iets over een Dealer zei die vind dat hij mijn laptop niet heeft gestolen ... hij zegt dat ie geen "geouw...
Views: 238   Replies: 1
Last Post: Aug 4, 2005 10:10am
by Tinoz
t
Tinoz
gekaapt internet verkeer .. het bheer delen en dergelijke
De site www.tinoz.com is niet mogelijk om aan te zetten. Der mensen van bijvoorbeeld Hostenet dienen een servioce qqn die de complete drqqgvlqkken reeks voor bestqnds en infor,qtie overdrqcht controleerd op het internet . De site is dus gestremd en wordt te...
Views: 256   Replies: 0
Last Post: Aug 2, 2005 8:32pm
by Tinoz
t
Tinoz
Corrupte Psichiatoren
alle psychiatoren en of medisch personeel dat niet juist handeld kan hier zorden opgesomt
Views: 155   Replies: 0
Last Post: Aug 1, 2005 10:37am
by Tinoz
t
Tinoz
Corrupte hulp verleners
alle hulp verleners die je kent kan je hier met zoveel mogelijke infomatie toevogen voor juiste afhandeling van de zaken is er hier een vervolg op gevraagd .... Tinoz geeft deze mogelijkheid graaag vrij om wat vaart achter de zaak te zetten .. Subjrectief...
Views: 240   Replies: 0
Last Post: Aug 1, 2005 10:29am
by Tinoz
t
Tinoz
incorrecte Proces verbalen.
alle Pee veetjes ( zoals de politie ze noemt )die NIET juist blijken te zijn en waar onjuiste informatie in staat kan je hier opgeve, het mutatie nummer bijsluiten AUB als je zilt kan je ook nog je eventueel gescande kopie van het PV bijsluiten met de incorrecte geg...
Views: 248   Replies: 0
Last Post: Aug 1, 2005 10:04am
by Tinoz
t
Tinoz
Corrupte Rechters
Alle corrupote rechters of rechters die betrokken zijn in corrupte rechtzaken kan je hier opsommen Ga hier niet licht mee om want hoe meer we over de mense wete hoe beter we in het vervolg kuynnenn inschatten hoe mensen te werk gan .. Voeg de rechtgang in en...
Views: 155   Replies: 0
Last Post: Aug 1, 2005 2:01am
by Tinoz
t
Tinoz
Corrupte Advocate
hier kan je corrupte advocate neerzetten ... graag de voledige naam e de gedane zaken met zoveel mogelijk bijgevoegde informaqtie
Views: 181   Replies: 0
Last Post: Aug 1, 2005 1:56am
by Tinoz
t
Tinoz
Internet toegang onderweg
hoe belangrijk is het om internet toegong te hebben als je onderweg bent , wat betaal je er voor hoeveel wordt er voor gevraagd wat is er met de mogelijkheden aan de hand als het om aanbieden gaat . is het belangrijk om ook nog je eigen veiligheid te kunnen garand...
Views: 181   Replies: 0
Last Post: Jun 20, 2005 3:05pm
by Tinoz
t
Tinoz
AvantGo
wat is dit en wat doet het
Views: 148   Replies: 0
Last Post: Jun 22, 2005 4:56pm
by Tinoz
t
Tinoz
Cornado Avila honduras
uit een berict blijkt dat een citaat is gemmaakt. luidend: 'Uit de grond van mijn hart wil ik jullie vertellen hoeveel dankbaarheid ik voel voor alle mensen die werken voor anestie interational. Dankzij jullie steun ben ik nu nog in leve terwijl ik zerdverv...
Views: 160   Replies: 0
Last Post: Jun 13, 2005 5:21pm
by Tinoz
t
Tinoz
Telefoon en PDA mobieltjes en hints tips en aanbevelingen
Hallo Zaa had gezegd dat ie me ging helpen aan een PDA maarhet inmiddes al een paar weken geleden en ik heb nog niets gehoord dus als er iemand in zijn plaats hier zijn of haar aanbevelenign wil zetten graag ... Time is ticking .... Thats whats up zelfs al...
Views: 215   Replies: 1
Last Post: Jun 7, 2005 9:44pm
by Tinoz
t
Tinoz
MORMONS
What are those weird mormons ? they come to our doors to tell us the message of some dude called Josep Smith .. They are convinced that they are right and their belives are the truth . Today they are going to answer me a question about the functionalit...
Views: 168   Replies: 0
Last Post: Jun 7, 2005 1:29pm
by Tinoz
t
Tinoz
Mensen rechten
de mensen rechten van de mens zijn ons allen dierbaar en daarvoor opgedeeld inverschillende rechten catagorien op deze site .... behandel deze met de juiste voledigheid zoals ikdat van u verwacht .. Bijvoorbaad hartelijke dank Tinoz
Views: 254   Replies: 4
Last Post: Jun 6, 2005 3:19am
by Tinoz
t
Tinoz
Mind Games
Mind games You can play Mind games ... Therefor first it seems to tinoz REQUIERD that all inserted optionistic features meaning ALL should first be VAlued To a Widly know and Accepted standard that can calculate the EQ workout factor when applyed by the p...
Views: 187   Replies: 0
Last Post: May 31, 2005 2:01pm
by Tinoz
t
Tinoz
respons na aanval op Tinoz
Wat te doen als er mensen denken dat ze in de site van Tinoz zitten ? Dan worden ze gekaderd net zolang tot ze begrijpen dat Tinoz zijn site souverijn moet blijven al duudr dat to het einde van de tijd ? of iets anders ? je kan er iets van make ... ga naar...
Views: 148   Replies: 0
Last Post: May 29, 2005 3:31pm
by Tinoz
t
Tinoz
Bevolkings relaties
het is zeer vreemd maar ik ben kwijt wqt ik zilde opzoeken .... maar nu herinner ik het me weer een beetje voor ik kon gaan slpane zilde ik zete nzaar ieders plaats was in het leven ... geef je om andere mensen omdat je we een goed leven wenst of geef je ze...
Views: 234   Replies: 0
Last Post: May 27, 2005 12:14am
by Tinoz
t
Tinoz
Taken verdeleing
De een doet het onderwerp uitwerken de qnder ontfermt zich over de opwet vq de vertqkkingen de volgende gaat over het uitwerken van de onderwerpen eht het afsluiten van de onderwerpen met de juiste procedure .. per onderwerp een juiste doorlinking nqqr co...
Views: 148   Replies: 0
Last Post: May 26, 2005 8:04pm
by Tinoz
t
Tinoz
Limitation of custimisation within file acces tool box administration intregration restrictionalisat
      WORLD WIDE INFORMATION ACCES  DOMINATION       nu is het duidelijk dat er dus het een en ander gebeurd in de informatieverwerkende instanties. Wat bepaald wel duidelijk lijkt te zijn is    da...
Views: 152   Replies: 2
Last Post: May 26, 2005 9:14am
by seth
t
Tinoz
het tegenwerken van kaderings analyse
een analyse over het kaderen van informatie of bewegende energie die onderwerpen doe naanwakkeren is mij nog niet gelukt door het ingrijpen van een zekere JN ... dit meisje deed erg haar best te voorkomen dat ik niet bij deze persoon in de buurt kwam ... anders had i...
Views: 116   Replies: 0
Last Post: May 26, 2005 12:12am
by Tinoz
t
Tinoz
Leger psygologie
Wat komt er allemaal kijken als je het leger in gaat. hoe wordt je geleerd normaal te handelen wanneer iemand het hoofd van je colega er BWVS afhakt ?
Views: 298   Replies: 2
Last Post: May 25, 2005 10:21pm
by Echte militair
t
Tinoz
FTP
waardoor de FTP het nog niet doet Door: Tinoz Dasilva arenberglaan 192A 4824RE BREDA www.tinoz.com www.tinoz.nl tel: 0031(0)642402072 Aan : M.Z. Hostenet nederland Hostnet BV Singel 106 1015AD Amsterdam Tel: 020-3303833...
Views: 217   Replies: 0
Last Post: May 25, 2005 7:45pm
by Tinoz
t
Tinoz
GSM filter
De mogelijkheid dat er via GSM comminucatie gefilterd wordt is volgens sommigenihil maar is wat mij betrefd bewezen grootgenoeg om mobile telefoonie in hetgeheel te herzien. Een telefoon gesprek dat altijd gevoerd kan worden is gelukkig nog 112 maar toevallig bli...
Views: 278   Replies: 0
Last Post: May 25, 2005 7:17pm
by Tinoz
t
Tinoz
De europeesche grondwet ine het algemeen
Dit is een discussie begonnen over de Europeesche grondwet in het het algemeen. Ga hier niet hele verhalen type nover van alles en nog wat maar zet hier kleine dingetjes neer en spaar je moeite om de moeilijkere ingewikkelde en specefiekere uitlatingen op de daar...
Views: 151   Replies: 3
Last Post: May 25, 2005 5:48am
by Tinoz
t
Tinoz
Europeesche grondwetten die iets veranderen in nederland
Alle wetten die je kent je gevonden hebt je van gehoord hebt of waarvan je gewoon ZEKER weet dat ze er zijn, kan je hier under zetten , zet de wetten gewoon neer met de voledige bijschriften erbij , de het paraaf en dergelijke zou helemaal perfect zijn amar omdat med...
Views: 237   Replies: 0
Last Post: May 6, 2005 3:47pm
by Tinoz
t
Tinoz
illigal subject cutting
Illigal information Deleting and objectives goals means and the whole bunch of this .... Can anybody tell me who is also in that state of mind that they can easily say .... where ? here !! (pointing to a certain place) is this problem ... (you finger on the menu...
Views: 275   Replies: 1
Last Post: May 9, 2005 12:49am
by Tinoz
t
Tinoz
dodgy people in Breda .... Crime & LAW
Breda Within Breda there are a lot of people that are now well known to be *dogy people* , meaning people with the intention to do - As tinoz says* Harm to all people that they donnot care about. Civiliancs are being used as products here. there is no pardo...
Views: 151   Replies: 0
Last Post: May 8, 2005 11:42pm
by Tinoz
gedicht
Mei hier sta je, verlangend naar langzame lentes met schuchter klapgewiek en traag zwellend leven te snel soms het botten kijk,mei was weer hier. door:Marijke van Hooff. Een mooi gedicht om over na te denken!! Mama.
Views: 191   Replies: 0
Last Post: May 6, 2005 3:37pm
by willie rovers
t
Tinoz
Iemand zijn denkmanier afkeuren om een discussie te sturen
Tinoz is nu 24 en is het zat te worden uitgemaakt voor een persoon met een raar denkbeeld en vraagt hier de uitleg van zijn oppositianten die beweren dat hij gek is of gek denkt neer te zetten . Het is dus gevraagd dat je HIER zet wat het nou is wat je RAAR vind...
Views: 216   Replies: 0
Last Post: May 6, 2005 3:30pm
by Tinoz
t
Tinoz
Zelfcontrole in het leger
Wat leer je in het leger aan zelf controle .? Wie leertje dat en wat leer je te doen in het geval van haast onverdraagelijke psychishe terging van de geest. Wat leer je om het hoofd koel te houden bij het verliezen van een colega ... Wat wordt er gezegd ove...
Views: 155   Replies: 0
Last Post: May 4, 2005 1:08am
by Tinoz
t
Tinoz
Psygologische tweerbaarheids test in het leger
is de weerbaarheids factor die je hebt wel juist *opgemeten* in het leger ? De vraag is dus of je vertrouwd op het systeem dat er gebruikt wordt om te kijken hoe jij psychisch in elkaar zit ofdat je daar je twijfels over hebt... Graag ook bij vermelden waarvoor...
Views: 215   Replies: 0
Last Post: May 4, 2005 1:03am
by Tinoz
t
Tinoz
Sociaal leven in breda ... zijn wij eigenlijjk wel zo sociaal ?
Sociaal beleid breda ... zijn wij wel sociaal met elkaar bezig in breda .. gaan we vriendelijk met elkaar om en waneer laten we eigenlijk iemand ***** ------------------------------------- aan zijn of haar lot over ? ---------------------------------...
Views: 222   Replies: 0
Last Post: Apr 25, 2005 11:34pm
by Tinoz
t
Tinoz
Mobiele afspraken mail nieuws & Taken synchronisatie
Je kan thuis voro de computer blijven zitten of de weide wereld ingaan en ergens iets gaan drinken een vriend opzoeken een zaak gaan laten inzien een afspraak nakomen of gewoon bij familie op bezoek gaan en toch je eigen site hosten wanneer je dus een Exchage server...
Views: 220   Replies: 0
Last Post: Apr 14, 2005 3:50pm
by Tinoz
t
Tinoz
Bredasche water samenstelling
Breda heeft redelijk wat water toch niet zoveel als amsterdam maar het is zeker te veel om op te drinken als dat dus kon en DAAR wilde ik het nou dus over gaan hebben ... We kunnen het water uit de A en de singels de mark en de haven absoluut niet drinken en al l...
Views: 224   Replies: 0
Last Post: Apr 14, 2005 3:29pm
by Tinoz
t
Tinoz
Mogelijkheid van remote contole over computer verkeer
Is het mogelijk dat er iemand via een soort van voorgeprogrammeerde installing je computer kan besturen of in iedergeval al je info kan filteren met een asoort van geavanceerde sleutel mechanisme actie die veel malen ingewikkelder is dan de protocols die kinderen res...
Views: 222   Replies: 0
Last Post: Apr 1, 2005 4:40am
by Tinoz