Return to Website

MAUCRIADO'S FORUM

Welcome on my message forum , I paid good money for it so you might as well use it



Voor vragen contact tinoz via forum@tinoz.com


 

MAUCRIADO'S FORUM
Start a New Topic 
Author
Comment
voor geschiedenis stukje GGZ

Voor geschiedenis

Ongeveer begin juli als ik het goed heb had ik een afspraak met de kabelmonteur die mijn internet verbinding kwam controleren en zonodig kwam maken. Toen ik in de bus zat richting mijn huis en ik al nog weinig tijd had om er tijdig te geraken stapte ik een halte te vroeg uit en vergat ik mijn portemonnee in de bus met daarin mijn strippenkaart die ik net gekregen had. Ik vroeg de volgende bus chauffeur even de juiste bus te contacteren met de vraag of mijn portemonnee gevonden was. Die vertelde mij dat ik niet door hem geholpen ging worden en dat hij ook niet kon of wilde nazoeken wie het was . Het zelve verhaal kreeg ik bij het loket te horen en laat als het was werd ik bozer en bozer op de bus bestuurder en ben ik weer naar huis gaan lopen als ik mij niet vergis.daar aangekomen merkte ik dat eigenlijk alles wel goed in orde kwam op dus die afspraak na.

Rond het begin juli kwam mijn leven dus verder in orde. Mijn lijst met benodigdheden kwam verder in orde en ik was van plan nog betere spullen te halen en echt een echt aan het werk te gaan.

Ik had net met iemand gesproken over de jongerenhulp organisatie Vertizontaal en het vermeende subsidie schandaal van de mensen in dorst .

Ik kreeg extra informatie te lezen en was van plan verder te werken. Aan de bredasche problematiek. .
Het begon me op te vallen dat het steeds slechter ging in mijn huis wat betreft elektronische connecties.
Ik dacht dat het toeval was dat er internet connecties uitvielen maar begon toch duidelijker samenhangingen te constateren. Hoewel alles wel toeval zou kunnen zijn was het toch erg lastig dat juist de onderdelen die ik nodig had uit bleven vallen in mijn huis. Internet deed het niet al was er wel een aansluiting volgens de kabel maatschappij. Verder was het zo dat er kabels ontbraken zoals adapters , verlengsnoeren en netwerk adapters.

Toen ik zelf nog zat te denken wat er verder ontbrak en wie hiervoor verantwoordelijk was kon ik niet verder gaan met mijn bezigheden . Het was zelfs zo dat de presentaties op mijn computer waarop de artikelen stonden die geschonden zouden worden in het geval van een politie inval. Het viel me op dat dit in een periodiek herhalend patroon gebeurde maar ook hier was ik niet zeker van dat het zo wel was en telkens ook terug keerde. Toch pogend verder te gaan scande ik de dagvaardigings brief in waarin stond dat ik geld moest overmaken . Toen deed mijn computer het al niet meer . Toch verder werkend ging ik door en gaf het nieuws door . Aangezien alles al ontbrak in mijn huis wat mij bij een politie inval met de buitenwereld in verbinding kon brengen waaronder ook een programma met beweging detector van de camera die ik op mijn computer had gezet.

Toen ik begin juli naar huis liep omdat mijn fiets was gestolen kwam ik op straat een doodgereden egel tegen. Ik ging tijdelijk er even naast zitten om te zien of er nog leven in het beestje zat en omdat er zo niet nog eens iemand overheen zou rijden. Plotseling kwam de politie aan rijden en bracht mij naar mijn ouderlijkhuis aangzien mijn vader gebeld zou hebben met de uitleg dat ik op de straat zat.

De politie bracht mij naar mijn huurhuis en mij daar aangebracht was ik te laat voor de kabel monteur. Ik was nog binnenn de tijd maar er stond dat ik te laat was .

Gefrusteerd als ik hier over was draaide ik wat harde muziek waarop mijn onderbuurman het wel passend vond een raam in te gooien. Even later kwam te politie weer aanzetten, de muziek stond inmiddels al iets zachter en ik had mijn onderbuurman inmiddels van een boxbeugel voorzien omdat ik het tijdvond dat hij maar eens naar boven kwam om mij te woord te staan over zijn ingegooide ruit-actie.

De poltie stond ineens in mijn kamer en had dus niet aangebeld. Ik schrok hiervan en keerde mij om. De eerste agend stapte geschrokken op mij af en haade iets uit zijn holster . Hij vroeg mij ter nauwernood of hij me mocht “spraye”n”happig als ik was om niet neergeschoten te worden zei ik in mijn schrik ja en werd ik besprayd en gepandoerd.

Waarvoor ik nou werd opgepakt was nog onduidelijk voor mij. Ik verbleef nog even op het politie bureau en werd na de reis van water voorzien om mijn geirriteerde gezicht wat rust te gunnnen. Na een tijdje kwam echter het GGZ aanzetten met een brancatd en een ziekenwagen waar ik werd ingeladen. Zo werd ik naat het pschiatrisch ziekenhuis vervoerd onder begeleiding van een agent en een ambulace medewerker.

Personeel GGZ

de mensen die zeer onbehulpzaam zijn en zich ook erg nalatig hebben bewezen te zijn kunnen hier ingevoerd worden