Return to Website

MAUCRIADO'S FORUM

Welcome on my message forum , I paid good money for it so you might as well use it



Voor vragen contact tinoz via forum@tinoz.com


 

MAUCRIADO'S FORUM
Start a New Topic 
Author
Comment
Bevolkings relaties

het is zeer vreemd maar ik ben kwijt wqt ik zilde opzoeken ....




maar nu herinner ik het me weer een beetje voor ik kon gaan slpane zilde ik zete nzaar ieders plaats was in het leven ... geef je om andere mensen omdat je we een goed leven wenst of geef je ze batterijen om voor je te kunnen dienen en intereseer je je er verder niet voor ?

kan het je iets intereseren ?

of heb je zoiets van nou krijg het heen en weer maar dat je er lekker in stikt zolang ik mijn ding maar krijg ?

het leven langs elkaar heen in de respectzones is niet zo dichtbij geweest als nu ....

het schijnt zo te zijn dat er vandaag geen zaken zijn waar een persoon in rondloopt die het voledige stand punt van mij kan begrijpen of het doet, een ingeving vertelde mij dat het waarschijlijk zo was dat er iemand in die zinkel was die niet kon helpen doordat hij of zei anders tegen de zaken aankeek dan ik eerst inschatte .. misschien moet ik mijzelf hier voor aanpasse nen wat meer respect toenen voor deze mensen ... de over beweting of onderbezetting van personeel zal worden uitgewerkt voor de beste resultaten te bereiken .


De managers betalers bezitters werkplaats bezetters aangeboden werkkrachten optie hebbende bevolkings kringen en dergelijke zijn nu aan de beurt hun menign over het geeheel te geven...

het omgaan met de vergroeide relatie van het verleden diend langzaam geopenbaard te worden om het te doen bloeien in een geurende bloem die het geheel nieuw leven en bloesum inblaast...

Profession X