Return to Website

MAUCRIADO'S FORUM

Welcome on my message forum , I paid good money for it so you might as well use it



Voor vragen contact tinoz via forum@tinoz.com


 

MAUCRIADO'S FORUM
Start a New Topic 
Author
Comment
Mobiele afspraken mail nieuws & Taken synchronisatie

Je kan thuis voro de computer blijven zitten of de weide wereld ingaan en ergens iets gaan drinken een vriend opzoeken een zaak gaan laten inzien een afspraak nakomen of gewoon bij familie op bezoek gaan en toch je eigen site hosten wanneer je dus een Exchage server hebt .. waarvoor ik er niet enthousiast over ben is omdat ik vind dat microsoft een zeer groot commercieel aandeel heeft in het verstrekken van deze opties ..

Eigenlijk zoek ik dus iets anders ..

Laat ik het zo zeggen...

Wat er nog nodig is is een manier om duidelijk de PEnding revieuws te downen naar het apparaat en om de afspraken op de server die via bijvoorbeeld PHP zijn ingevoerd met het apparaat te synchroniseren zonder het gezeur dat he normaal hebt als je met je GPRS verbinding door de hele inlog sessie moet clicken ..

De manieren zijn eindeloos en zullen vast al bestaan het is enkel aan de geene die het weten om Tinoz hier bij te doen baten door de opties in zijn handen te leggen of dat zij Tinoz door laten sukkelen naar de moeilijkere wegen waarin hij bezig zal blijven ineffectief te handelen op deze manier .

VErgeet niet dat Tinoz de grootste reden heeft om je te vertellen dat het inderdaad een duure aangelegenheid is als je het op de leek manier doet ...

MEer dan 600 € aan Telefoon kosten in een maand is maar een klein gedeelte dat er bij komt kijken als je niet de beste manierenbenut in het leven en je niet van de *digitale zuivel machine
* loskoppelt door even rustig zelf uit te zoekn waardoor je niet aan de juiste informatie komt die je kan leiden naar de juiste wegen die uiteindelijk je comminucatie zullen doen verbeteren.




Tinoz salutes you

Profession Artiesto