Return to Website

MAUCRIADO'S FORUM

Welcome on my message forum , I paid good money for it so you might as well use it



Voor vragen contact tinoz via forum@tinoz.com


 

MAUCRIADO'S FORUM
Start a New Topic 
Author
Comment
Sociaal leven in breda ... zijn wij eigenlijjk wel zo sociaal ?

Sociaal beleid breda ...

zijn wij wel sociaal met elkaar bezig in breda ..

gaan we vriendelijk met elkaar om en waneer laten we eigenlijk iemand *****



-------------------------------------
aan zijn of haar lot over ?
---------------------------------------
maakt het ons eigenlijk nog wel uit hoe het onze mede mens vergaat ?
---------------------------------------



of is het echt een zaak en een belangrijke voorwaarde dat het


*familie of bekende betref /
*wij iemand enkel helpen als het
direkte familie is
* als het de zoon van de baas is
* een vriend an de burgemeester misschien ?

Nee zo gaat het niet .....

Grote mond allemaal maar als het er dan echt op aankomt..............


Dan wordt er met de nek gekeken naar mensen die wat behoeven dat ons iets gaat kosten .. (al is het enkel moeite)

Tinoz zelf kan er ook wel aan geloven al doet het me iedere keer wel zeer als je iemand ziet leiden ... het laten gebeuren is iets waar je voor kan kiezen en waarschijlijk ook liever Niet voor kiest ...

Het is aan ons zelf iemand voorbij te lopen
- en om iemand als een passeerd persoonge te zien dt gewoon bij de achtergrond van het leven behoord

zeg maar toch als een mensje te zien die ...

* dan na twee minuten niet meer in je leven terug keert en verdwijnt ls weer een schim die je ooit tegen kwam ...

nu is het echter zo dat ik zelfs in de kerk mensen tegenkom die zich op deze manier opstellen en zo met elkaar omgaan ... als ik probeer toch vn men tot mens te prten wwordt ik vreemd ngekeken ... dat is toch iets t je te vel engergie kost spreekt het gezicht van die meneer ie er o repectabel uit ziet...


Nu is het vreemde ervan dat dit overal gebeurd en ook bij het socil werk opschool ende tandarts ... mensen ijn vrij om slordig met lkaar om te gaan en langzamerhand dan gaat dit door en door tot er op een gegeven moment niet meer veel van onze smenleveving over is dan een grote grabbelbox waar je in mag graaien als je geluk hebt..

je kn wel anvoelen komen waar dit heen gt ... de normen warde conomie en rijks schtten wworden dan te graien gegooid om maar iets mee te doen onder het toeziend oog van al die die positie heeft verworven.


wat doen wij dan ? iedereen de grabbel bailie over en weer sturen en er maar vanuitgaan dat er ooit eens iets goed komt van het geheel ? hieruit resulteerd naar mijn idee een ongelijkheids "pakken wat je pakken kan"- vriendjes politiek gevoelige- samenleving die regeerd gaat worden door ratten hamsters en af en toe ook nog een waardige bedreigde *gate keeper* .


nu is het aan ons om intezien wat er ons te doen staat Tinoz zal enkel proberen te fungeren als een medium die duideljk maakt wat er soms ws somss kn zijn en wat er niet meer is of zou kunnen zijn waar nu een onrechtmatige regering heerst ... een luie overbetaalde X regeld nu de ondergang van velen waar een harde werker had kunnen zitten .






het begin wat en tinow lid of tINoz meber doet is lles wat hij of zei meemkt opschrijven op het briefpapier en wanneer niet present de onderwerpen uitbreiden voor jusite verwerking... verwerking van de situaties die wij tegenkomen in onsleven die op jou en mij wachten opgelost te worden .... het is enkel dn dat in tinoz zijn viie het mogelijk wordt een rustig normaal en afgewerkt leven te gaan leiden en zo rust te vinden en je kinderen en bijvoorbeeld stads genoten oprecht een mooie wereld achter te laten

g darom bij het reageren op dit onderwerp grag bij het subject goed na

* Waarover het gaat
* houd het zo globaal mogelijk


dit alles zodat het onderwerp over de hele wereld kan worden vergeleken wanneer de site internationaal gaat en in meerdere talen gaat worden uitgebracht dan de bijbel
greetingz TINOZ

Profession artist