Forum Polonijne

Anything

Forum: In your country
Start a New Topic 
   Board|Threaded
Author
Comment
Polskie studia

Cześć.
Mieszkam w Eindhoven od niedawna, właściwie to przyjechałem tutaj za pracą i do głowy wpadł mi pomysł, żeby zacząć studiować.. ale nie wiem kompletnie gdzie, co i jak? Czy znajdę w Holandii (niedaleko mojej miejscowości)jakąś polską uczelnię? - wiem to może graniczyć z cudem dlatego bardzo proszę o wyrozumiałość, jestem zielony w tym temacie, ale zawsze warto zapytac

Email  
Re: Polskie studia

Na podjęcie studiów nigdy nie jest za późno. Domyślam się, że prawdopodobnie chodzi Ci o możliwość studiowania przez internet tak, żebyś mógł pracować w Eindhoven i kontynuować naukę. Kolega mieszka w Amsterdamie i też wpadł na ten sam pomysł, jak Ty. Poszukał trochę w internecie i znalazł uczelnie wprawdzie w Warszawie, ale taką, która oferuje możliwość uczenia się mobilnie, przez internet. Z tego, co mówił, to nazywa się Vistula, zapisał się, znalazł fajny kierunek dla siebie.

Email  

Quote: Kondi
Na podjęcie studiów nigdy nie jest za późno. Domyślam się, że prawdopodobnie chodzi Ci o możliwość studiowania przez internet tak, żebyś mógł pracować w Eindhoven i kontynuować naukę. Kolega mieszka w Amsterdamie i też wpadł na ten sam pomysł, jak Ty. Poszukał trochę w internecie i znalazł uczelnie wprawdzie w Warszawie, ale taką, która oferuje możliwość uczenia się mobilnie, przez internet. Z tego, co mówił, to nazywa się Vistula, zapisał się, znalazł fajny kierunek dla siebie.

Brzmi fajnie, popytasz kumpla o wiecej szczegolow? sprawdzilem ja na internecie ale chce wiedziec jakie jest np podejscie wykladowcow do tego typu nauczania, jak to sie przeklada cenowo na to ile dostaje od nich wiedzy, czy sie oplaca, jak sprawa z dyplomem? bo to jednak nie sa takie "normalne" studia moznaby powiedziec. to dosc nowoczesne

Email  

Quote: enormi
Quote: Kondi