Return to Website

Legio Patria Nostra Antwerp

Here you can start a discussion about any topic of the Legion, voor vragen of om een discussie te starten ga je gang.

Legio Patria Nostra Antwerp
Start a New Topic 
Author
Comment
desertie

Hallo, ik ben gedeserteerd in 1998 van het legion, maar wil terug is dit mogelijk Patrick?

Re: desertie


Normaal gezien kan je wel terug, maar of ze je terug zullen nemen is de vraag, eerst en vooral zal je gedurende 20 dagen doorbrengen in zwaar arrest, en als je legionair bent geweest zal je ook wel weten dat er niet gelachen wordt met desserteurs. Toen ik in Aubagne was bij het einde van mijn tijd, was er een Engelsman die op vakantie was in Frankrijk met zijn gezin en die door én of andere reden in de problemen is geraakt, de politie kwam te weten dat hij een desserteur was en bracht hem over naar het Legioen. Men trok zich er niets van aan dat hij daar op vakantie was met zijn gezin(vrouw + 3 kinderen), hij heeft toen 20 dagen arrest gehad en is daarna oneervol ontslagen uit het Legioen.

--- --- --- --- --- --- --- --- ---

Replying to:

Hallo, ik ben gedeserteerd in 1998 van het legion, maar wil terug is dit mogelijk Patrick?

Re: desertie


Terug kan altijd maar er zal wel een straf bijkomen.


Mischien had je een goede voor uzelf maar voor het legioen telt alleen Honneur et Fidélité.


VOS



--- --- --- --- --- --- --- --- ---

Replying to:

Hallo, ik ben gedeserteerd in 1998 van het legion, maar wil terug is dit mogelijk Patrick?