Return to Website

MAUCRIADO'S FORUM

Welcome on my message forum , I paid good money for it so you might as well use it



Voor vragen contact tinoz via forum@tinoz.com


 

MAUCRIADO'S FORUM
Start a New Topic 
Author
Comment
View Entire Thread
Re: Bureaucratic Hangouts & gatherings

Bureaucraten vind men op plaatsen waar veel bureauwerk gedaan wordt..dus niet nu meteen gaan denken bij Ikea..want daar worden er veel verkocht..neej..alles wat met overheid, papierwerk , ambtenaren te maken heeft is voor mij nureaucratie...wil je iemand ergens over aanspreken , bijv een brief van een instantie gericht aan de consument, dan weet niemand binnen het bedrijf/organisatie waarover het gaat noch waar men zijn moet voor een deugdelijk antwoord te verkrijgen.

Meestal is dit probleem echter uit de wereld te verhelpen door rigoreuze maatyregelen te nemen, zoals ermee naar de rechter stappen..de organisatie aanklagen...dan weten ze opeens wat de vraag was van de consument en hoe ze dit probleem kunnen oplossen...uiteindelijk zeggen ze dan.." tsjah onze brieven zijn standaard brieven en worden automatisch gemailed" schijnbaar is bij hun iedereen standaard..ieder mens is toch invidueel anders lijkt me..net zoals hun situaties..dus tsjah ..kortom ..bureaucratie = Mijn werk is zo geheim, ik weet zelvers niet eens wat ik doe"



Grtnx Jorro