Return to Website

MAUCRIADO'S FORUM

Welcome on my message forum , I paid good money for it so you might as well use it



Voor vragen contact tinoz via forum@tinoz.com


 

MAUCRIADO'S FORUM
Start a New Topic 
Author
Comment
View Entire Thread
Discussieren met pleegouders

De vraag is heeft dit eigenlijk wel iets met adoptie te maken dat ik het niet met mijn ouders kan vinden op sommige delen ? of is het juist omgedraaid dat het juist aan de adoptie ligt .

Graag wilde ik weten wie het nog meer erg storend vind dat

als je met pleegouders over bepaalde onderwerpen spreekt dat ze meteen je gehele denkpatroon in twijfel trekken of zelfs afschilderen als bijvoorbeeld psychotisch omdat het niet overheenkomt met dat van hun.

Dat je manier van denken dus als gek wordt afgeschilderd en dat je daarbij meteen door de twijfel in het ongeloofwaardige wordt gesleept Vanaf daar maakt het dus eignelijk niet meer uit wat je zegt of beweerd omdat er door mensen al besloten is dat je warrig bent of psychotisch en je op een eilandje van gekke ideetjes leeft waar je je denkprocessen verder mag bouwen waar het dus niet meer uitmaakt omdat er toch al is bepaald dat je niet goed kan nadenken.

Tinoz vraagt u dus of jij ,of iemand die jij kent ook zo een situatie heeft .
Als je in je ontwikkeling zit en je op een soort van vaste manier leert uiten,
 kan het volgens mij niet gezond zijn als er te vaak met je manier van uiten wordt gespeeld alsof het een bolletje wol is .
Tinoz is van mening dat mensen dan ook hoe vitaal als ze van buiten kunnen lijken ,
van binnen complex en teder in elkaarsteken
 en ook op mentaal niveau de ruimte verdienen in hun geestelijk ontplooing,
dit komt natuurlijk nog verder terzake wanneer er eigenschappen van bijvoorbeeld de *biologische* ouders naarboven komen die erg anderszijnvergeleken met die van de pleegouders .

Tinoz spreekt uit eigen ervaring als hij zegt dat :

het erg storend is om , te moeten twijfelen
Of je wel dan niet goed ter wereld bent gezet met de gemiddelde geestens capaciteit van de mens.
Of je al die tijd niet bent voorgelogen over je plaats in de maatschappij.
Of je wel of geen aangeboren handicappen hebt
Wat voor eigenschappen er wel en niet goed zijn die je erfd
Of je je niet of wel slecht moet voelen als er over je mentale ontwikkeling gesproken wordt.