Return to Website

MAUCRIADO'S FORUM

Welcome on my message forum , I paid good money for it so you might as well use it



Voor vragen contact tinoz via forum@tinoz.com


 

MAUCRIADO'S FORUM
Start a New Topic 
Author
Comment
View Entire Thread
Verloren gegaane ingeoverde statement Snelrecht en spoedzittingen

Deze statement is al een keer in amsterdam getracht in te voeren maar werd op afstand afgezet of dan wel niet uitgeschakeld.

In Breda en waaarschilijk op veel andere plaatsen in Nederland is een soort van Corrupt Rechtzitten actief.

Dit soort Rechtzittingen gaan onder de naam Snelrecht of wel Spoedrecht.

Een
* advocaat
* griffier
* rechter
* psychiator en of enige andere relevante gegadigde

verzamelen zich aan de tafel van de persoon in kwestie
Voor dat deze persoon het doorheeft wordt er hier volgens deze persoon wettelijk RECHT gesproken



de rechter en advocaat houden een soort van schouwspel en maken wat punten gespreks item en gooien nog wat interresante "Juridische slangs " over en weer.

de advocaat geeft af en toe als de client hier actief aanwezig is ook een beetje ruimte voor de clients toevoegingen. echter is het duidelijk van een te hoog niveua zoa lijkt het snel dat de client hier in kan patisiperen.

Uit deze situatie groeit al snel een soort angst van de client dat er iets fout gezegd kan worden of dat hij of zij iets zegt wat helemaal niert ter zaken doet.

De client wordt snel van zijn gespreksstof afgeleid en verlist snel het spoor door dat de snelrechts veteranen presies weten hoe ze dit spoor van construciteve weerbaarheid mensen BIJSTER kunnen maken .



Het klinkt leuk maar het is GEEN spelletje dit soort praktijken hebben in mijn inzicht het gevaar inzich grotere zaken aan te doen en hun onrechtmatige verlop te doen versprijden in onze Regio of het complete recht doordat er simpelweg te weining over gesproken wordt of met te weinig mensen.

Profession X

Re: Verloren gegaane ingeoverde statement Snelrecht en spoedzittingen

Dag Martijn,
Het valt niet mee om serieus op jouw artikeltje in te gaan, want Rosa loopt hier rond en vraagt steeds aandacht. Dus ik heb jouw artikel nog niet goed gelezen..en dan wordt ik nog afgeleid door een buzzer en door een ongeduldige neef..
En Rosa staat nu op een oud toetsenbord te springen en lacht me uit als ik nee..nee zeg..
Dus ik ga dit afsluiten en ik ga eerst Rosa in bed stoppen.