Return to Website

MAUCRIADO'S FORUM

Welcome on my message forum , I paid good money for it so you might as well use it



Voor vragen contact tinoz via forum@tinoz.com


 

MAUCRIADO'S FORUM
Start a New Topic 
Author
Comment
View Entire Thread
Re: Re: opbouwen data base

Ik vind het duidelijk en overzichtelijk. Wat vind je er onduidelijk van dan kan ik het je wellicht uitleggen.

V3

De Ilvix was verder uitgedacht en had veel meer opties en veel meer mogelijkheden maar is dus toen desstijds uit mijn hoofdgehaald door mij psychisch te verwarren.

Helaas moet ik alles nog een keer op een rijdtje zetten omdat ik dus dus ontdaan ben van mijn idee destijds...

Het spijt me voor de voorgaande spelfouten en onduidelijkheden , maar het enige wat mij er nog van bijstond is dat het erg belangrijk leek toen der tijd dit systeem te ontwikkelen en dat ik kort daarop opgepakt ben , zoals gewoonlijk voldoet de diagnose aan een verklarende factor om enige samenhang te ontkrachten alvoorens deze is bedacht.

Het enige dat ik nog weet is dat het als ik terug denk een zwart gat is en ik alleen maar een kleine vlammetje in mij heb dat streefd naar het ontrafelen van waar ik mee bezig was .... dit zoeken naar iets dat ik verloren heb is voor mij belangrijker dan het feit dat ik iets wil her- uitvinden terwijl het al bestaat zoals bijvoorbeeld PHP fora en de Wikipedia.

misschien was deze man dus gewoon aan het dromen en misschien ook neit en was deze man echt met iets vernieuwends bezig ....

De inschatting maakt het geloof , de geloofwaardigheid maakt de conclusie door dat het de inschatting beinvoeld concludeer ik ,

kortom ....


ik neem hiervan even een pauze , zoek het zelf maar uit .