Return to Website

Legio Patria Nostra Antwerp

Here you can start a discussion about any topic of the Legion, voor vragen of om een discussie te starten ga je gang.

Legio Patria Nostra Antwerp
Start a New Topic 
Author
Comment
Training

Hallo,




Bedankt voor je antwoord.


Ik heb al veel gelezen over het legioen.


Ik volg alle websites. Met als gevolg dat je veel info hebt.


Doch hoe is het leven binnenin het legioen. De sfeer.


Dat kun je eigenlijk enkel weten als je erin bent of geweest.


Is er bv plaats voor iemand met hoogtevrees?




Groeten


Hans

Re: Training


hallo, het is inderdaad zo dat het Legioen een speciaal wereldje is, en eens je er geweest bent blijft het in je zitten. Waarom kan ik niet juist zeggen, misschien de intense band die er gecreerd wordt tijdens de opleiding? ook het feit dat je weet dat kan rekenen op je makkers als het nodig is etc. ...Wat je vraag van die hoogtevrees betreft, als die echt ernstig is dan denk ik niet dat je de eerste vier maanden van de basisopleiding doorkomt, stel dat je niet gezegd hebt dat je daar last van hebt en ze sturen je naar het 2°REP dan heb je pas problemen ), maar is het in lichte mate zal het normaal geen probleem vormen en desnoods duwen ze je wel naar beneden als het moet, in mijn sectie was er ook zo iemand die dichtsloeg als we een afdaling moesten doen van een rots, die werd dan wel over de rand gezet en geholpen om naar beneden te geraken, het is tenslotte "één voor allen en allen voor één"

--- --- --- --- --- --- --- --- ---

Replying to:

Hallo,




Bedankt voor je antwoord.


Ik heb al veel gelezen over het legioen.


Ik volg alle websites. Met als gevolg dat je veel info hebt.


Doch hoe is het leven binnenin het legioen. De sfeer.


Dat kun je eigenlijk enkel weten als je erin bent of geweest.


Is er bv plaats voor iemand met hoogtevrees?




Groeten


Hans